سرمقاله

پیمان مولوی / چهار عمل اصلی ریاضی و سرمایه گذاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 203  |  اخبار صفحات روزنامه  |  تاریخ: 07 آذر 1401
    سرپرستی استان آذربایجان‌ شرقی میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

    ابوالفضل آقادادی به همراه جمعی از معاونان و مدیران بیمه كوثر در ادامه بازدیدهای میدانی، این بار با سفر به استان آذربایجان‌ شرقی از نزدیک با كارشناسان، اعضای شبكه فروش و برخی از ذی‌نفعان بیمه کوثر در این استان دیدار کردند.

    به گزارش روابط‌عمومی بیمه كوثر، مدیرعامل، معاونان بازاریابی، برنامه‌ریزی و نوآوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی درخصوص وضعیت برنامه‌ها و شاخص‌های عملکردی سرپرستی در بخش‌های مختلف و نیز آگاهی از مشكلات استان با كارشناسان و نمایندگان گفت‌وگو كردند. در نشست‌های برگزار شده، راهكارهای لازم برای دستیابی به برنامه‌ها و موفقیت در کسب بیشتر سهم از بازار و ارائه خدمات مناسب و به موقع به عموم جامعه و به‌ویژه مشتریان بررسی شد.

    ابوالفضل آقادادی با تاكید بر راهبرد هسته دانا و شكبه توانا تصریح كرد: با ایجاد کمیته‌های تخصصی، تفویض اختیارات مناسب، افزایش نظارت بر واحدهای اجرایی و ارائه خدمات غیرحضوری، فرهنگ خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان در سایه تكریم آنان در بیمه كوثر دنبال می‌شود.

    وی خدمتگزاری به همه اقشار جامعه را همسو با شعار شركت «كوثر، خیر كثیر» دانست و خاطرنشان كرد: افزایش آگاهی مردم برای استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین و ارائه مشاوره‌های تخصصی نمایندگان و همچنین تسریع در روند پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان موجب جلب اعتماد مردم و كاهش دغدغه آنان در شرایط بحرانی می‌شود. مدیرعامل بیمه کوثر ضمن ارائه عملکرد شرکت در سال قبل و میزان سود خوب شرکت در شش ماهه امسال، شبکه فروش را به تلاش بیشتر برای جذب بازارهای با ریسک مناسب در رشته‌های مختلف طبق شرایط محیطی فراخواند و خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی نمایندگان استان از طریق تبادل تجربه و دانش در بین خود نمایندگان استان‌ها در موضوعات مختلف می‌تواند کمک شایانی به افزایش سهم بیمه کوثر از بازار بزرگ استان آذربایجان‌شرقی کند.

    ابوالفضل آقادادی در پایان اظهار كرد: امید است با تلاش، همكاری و تقویت روحیه انجام كارهای تیمی در میان اعضای خانواده بیمه كوثر دستیابی به دو هدف اصلی شركت، افزایش رضایت مشتریان و سودآوری، هموار شود.