سرمقاله

انزوای جهانی آمریکا و اسرائیل بعد از درگیری غزه و علت توصیه بایدن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
  • آغاز به کار نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی کشور با حمایت همراه اول
  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 20684  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 28 آذر 1402
    با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفت؛
    نشست هم‌اندیشی کمیته تالیف کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان در اهواز
    نشست هم اندیشی کمیته تالیف و نشر کتاب کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان با حضور «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در اهواز برگزار شد. نشست هم‌اندیشی کمیته تالیف کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست هم اندیشی کمیته تالیف و نشر کتاب کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان امروز با حضور «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در اهواز برگزار شد.
    در این نشست «عبدالرحیم سوارنژاد» کارشناس ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تحویل صد عنوان کتاب به کمیته تالیف کنگره، اظهار داشت: رسالت همه ما تولید محتوای فاخر در حوزه ایثار، جهاد و شهادت است. وی افزود: کنگره باید همه ظرفیت‌های ادبی، فرهنگی و هنری استان را به کار گیرد تا خروجی و ماحصل تولیدات آن ها در جامعه منتشر شود و تاثیر خود را بر نسل جوان بگذارد.
    منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست از آمادگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جهت هر گونه همکاری با کنگره خبر داد و گفت: کمیته تالیف باید همه رده‌های سنی به خصوص نوقلمان را در این رویداد بزرگ دخیل کند و همزمان با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مقدمات حضور نویسندگان خلاق در این حوزه ارزشی را فراهم آورد.
    در پایان این نشست مقرر شد سی عنوان کتاب برجسته و شاخص استان توسط کارشناسان حوزه ادبیات مشخص و جهت معرفی بیشتر و بهتر از طریق کمیته تالیف در اختیار عموم قرار گیرند.