سرمقاله

انزوای جهانی آمریکا و اسرائیل بعد از درگیری غزه و علت توصیه بایدن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
  • آغاز به کار نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی کشور با حمایت همراه اول
  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 20688  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 28 آذر 1402
    معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد
    کمک رسانی ماموران راهداری آذربایجان شرقی به ۲۵ خودرو گرفتار در برف
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۵ خودرو گرفتار در برف در محورهای ارتباطی استان کمک رسانی شد و ۱۲ نفر از رانندگان و مسافران نیز در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.
    غلامرضا رسول زاده، با بیان اینکه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی و برف روبی راه های استان ۵۷۰ تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است، افزود: در زمان کنونی تمامی راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن ها جریان دارد.
    وی با بیان اینکه به دنبال بارش برف شب گذشته، یک‌ هزار و ۸۷۰ کیلومتر - باند از راه‌های استان از سوی گروه‌های راهداری، برف‌روبی و نمک و شن پاشی شد، اظهار کرد: بیشترین میزان برف روبی از سوی راهداران در مسیرهای آزادراه تبریز - زنجان، اهر، مرند، بستان آباد، سراب، هریس، جلفا و تبریز انجام شده است.
    رسول زاده، با بیان اینکه راه های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر ۳۸ نقطه است، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری تمامی امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در راه های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به مترددین جاده ها اقدام خواهد کرد.
    وی با اشاره به آماده سازی و تجهیز راهدارخانه ها در راه های اصلی و فرعی جهت امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه ها، یادآور شد: در این راستا آماده همکاری و تعامل با مسوولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور هستیم.