سرمقاله

رابطه اقتصاد با روان مردم / آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21323  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 10 دی 1402
    استقلال ۲ - پیکان یک
    قهرمانی موقت آبی‌ها در نیم‌فصل
    استقلال در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک پیکان را شکست داد. پیش از آغاز بازی هواداران استقلال به شدت مهدی هاشمی‌نسب را تشویق کردند.
    علی خطیر، مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال در ورزشگاه حاضر بودند. اینانلو، رئیس هیات مدیره پیکان هم در ورزشگاه بود.
    بهزاد خلج، بازیگر و مهدی امیرآبادی و پرویز برومند، پیشکسوت‌های استقلال در جایگاه ویژه حضور داشتند. همچنین غلام‌حسین پیروانی، سرمربی سال‌های دور فجرسپاسی در ورزشگاه حضور داشت.
    آلکارس و مورایس، سرمربیان نساجی و سپاهان هم در جایگاه ویژه حضور پیدا کردند.
    در این بازی هواداران استقلال روی سکوها دو پرچم بزرگ برای تیمشان و یکی هم منقش به شماره پیراهن جواد نکونام را به اهتزاز درآوردند.
    به گزارش ایسنا، استقلال و پیکان روز شنبه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.
    با این نتیجه استقلال ۳۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان ۳۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. پیکان هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.
    استقلال ۲ - پیکان صفر
    گل‌ها: آرمین سهرابیان در دقیقه ۶۱ و پیمان بابایی در دقیقه ۷۲ برای استقلال و امیر شهیم در دقیقه ۳+۹۰ برای پیکان
    کارت زرد: محمد جواد آزاده از پیکان
    کارت قرمز: -
    ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، جعفر سلمانی (سامان تورانیان، دقیقه ۳+۹۰)، زبیر نیک نفس (امید حامدی‌فر، دقیقه ۴۶)، مهدی مهدی‌پور (سعید مهری، دقیقه ۸۹)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (پیمان بابایی، دقیقه ۴۶) و آرمان رمضانی (گوستاوو بلانکو، دقیقه ۷۳).
    ترکیب پیکان: محمد ناصری، سامان نریمان جهان (ابراهیم صالحی، دقیقه ۷۳)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل (امیر شهیم، دقیقه ۷۳)، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر (ایمان اکبری، دقیقه ۴۲)، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست و محمدحسین فلاح.