سرمقاله

رابطه اقتصاد با روان مردم / آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21366  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 10 دی 1402
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
    ۱۲۰۰ هنرجو در آزمون جامع و ادواری خوزستان شرکت می کنند
    در نخستین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری خوزستان که در نیمه اول ماه جاری برگزار خواهد شد ، ۱۲۰۰ نفر هنرجو شرکت میکنند.
    مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،خوزستان با اعلام این خبر گفت: نخستین آزمونهای جامع در پنج شهر اهواز ،آبادان خرمشهر ایذه و بهبهان و چهل و دومین آزمون ادواری در مرکز استان برگزار میشود.
    وی افزود: در آزمون جامع ۱۹ آموزشگاه مهارت آموزی کاردانش فعال که مجوز خود را از این اداره کل گرفته اند؛ در یک سال تحصیلی در سه نوبت برای آزمونهای دی ماه خرداد ماه و شهریور ماه اقدام به ثبت نام علاقمندان به مهارتهای هنری میکنند هنرجویان خود را جهت شرکت در این آزمونها که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت همکاران ما در استان برگزار میشود آموزش میدهند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به آزمون ادواری خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: متقاضیان دریافت گواهی نامه های مهارتی هنری همچنین میتوانند در آزمون ادواری که به صورت مستقل و از طریق سامانه آزمون هنر در ماه های دی خرداد و شهریور برگزار میشوند شرکت کنند.. وی در ادامه گفت: در نخستین آزمون جامع سال جاری ۵۵ هنرجو در بخش عملی و ۷۲ هنرجو در بخش نظری اهواز ۳۶۵ هنرجو در بخش عملی و ۴۸۴ نفر در بخش نظری آبادان ۱۹۴ نفر در بخش عملی و ۲۳۴ نفر در بخش نظری خرمشهر، ۶۶ نفر در بخش عملی و ۸۲ نفر در بخش نظری ایذه و ۶۰ نفر در بخش عملی و ۶۰ نفر در بخش نظری بهبهان شرکت کرده اند. وی افزود: در چهل و دومین آزمون ادواری نیز ۳۵ نفر در بخش عملی و ۵۰ نفر در بخش نظری شرکت خواهند کرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به زمان برگزاری ازمونهای فوق :گفت این آزمونها در بخش عملی و نظری از ششم دی ماه تا ۱۵ دی ماه در اهواز ،آبادان خرمشهر ایذه و بهبهان برگزار میشوند.