سرمقاله

استراتژی ایران و آمریکا: تعیین سرنوشت «غزه در غزه» ‪/‬ ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21897  |  صفحه ۱۰ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 18 دی 1402
    «بانکیدو» نمونه ای از پیشرفت بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین
    طبق آمارها بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال در سال های اخیر خوش درخشیده و هر روز گامی مستحکم تر از قبل در مسیر پیشرفت بانکداری برمی دارد، که این نشان از داشتن تیم خوش ذوق و مستعد در زمینه تکنولوژی و نوآوری دارد. بانک ایران زمین سرمایه گذاری قابل توجه ای در زمینه فناوری های نوین و ایجاد سیستم های امنیتی انجام داده است.
    طرح تراکنش بدون کارت «کهربا» خدمتی دیگر از بانک ایران زمین
    بانک ایران زمین با تغییر در زیرساخت های بانکداری دیجیتال، طرح تراکنش بدون کارت (کهربا) را که به تراکنش های حضوری بدون کارت معروف است، در برنامه کاری خود قرار داد. این بانک تمام تغییرات لازم برای اجرای پروژه کهربا را عملیاتی کرده است. بالغ بر پنج سال است در کشورهای اروپایی حدود 90 درصد تراکنش ها در بستر کارت های هوشمند با رعایت استاندارد EMV انجام می گیرد.
    بانک ایران زمین با « بوم « در مسیر بانکداری دیجتال
    ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان یکی از اهدافی است که بانک ایران زمین در سال های اخیر دنبال کرده و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته سامانه بوم ایران زمین را اجرایی کند.
    بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در ارائه بانکداری دیجیتال از سال ۱۳۹۵، شعار «بانک ایران زمین، بانک دیجیتال» را برای خود برگزید و از آن زمان به بعد، پروژه‌های متعددی را برای ایجاد زیرساخت‌ های لازم برای ارائه و توسعه خدمات دیجیتال تعریف و آغاز کرد.
    نحوه استفاده از رمز ساز ایران زمین
    طی سال‌های اخیر همسو با رشد تکنولوژی اکثر مردم به سمت استفاده از گوشی‌های هوشمند اندرویدی روی آوردند و همین موضوع باعث شده که بانک‌های کشور خودشان را با فناوری نوین تطبیق دهند و هر بانکی برای خود اپ مورد نظر را در جهت ارائه خدمات نوین راه‌اندازی کرده است. از سوی دیگر این امر مهم سبب شده که مردم بسیاری از خرید‌های خود را بصورت غیرحضوری و اینترنتی انجام دهند.