سرمقاله

مشکل نااطمینانی در اقتصاد / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22199  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 24 دی 1402
    بازدید مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی شرکت توانیر از پروژه‌های حیاتی برق منطقه‌ای خوزستان
    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر از پروژه‌های حیاتی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ بازدید کرد.
    هاشم علیپور به همراه علی اسدی مدیرعامل و مدیران این شرکت از پروژه‌های حیاتی و اولویت‌دار که برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ تعریف و عملیات اجرایی آنها آغاز شده، بازدید کردند.
    از جمله این پروژه‌ها، بازدید از روند احداث چهار بی ۱۳۲ کیلوولت در پست ۴۰۰ کیلوولت ایثار در شهرستان امیدیه بوده است.
    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر همچنین از روند احداث پست موبیل ۱۳۲ کیلوولت سبحان و خطوط ارتباطی آن در سوسنگرد و پست برق هدایت و خطوط ارتباطی آن در حمیدیه بازدید و در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.
    وی در ادامه از روند احداث پست موبیل توحید، خط برق ۱۳۲ کیلوولت شهید هاشمی به شیبان، پست ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی و پست برق GIS خزامی در شهرستان‌های اهواز، باوی و کارون بازدید به عمل آورد.
    هدف از این بازدیدها مشاهده میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و بررسی مشکلات اجرایی این پروژه‌ها بوده تا در موعد مقرر و قبل از شروع پیک بار تابستان پیش‌رو، وارد مدار شوند.
    این پروژه‌ها از پروژه‌های حیاتی و اولویت‌دار شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند و تمام توان فنی خود را به کار گرفته تا با بهره‌برداری از آنها مانند سال جاری برق پایداری را تحویل مشترکین دهد.
    شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.