سرمقاله

برهه حساس تاریخ وکالت ‪/‬ علی مندنی پور

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22766  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 03 بهمن 1402
    حاج‌صفی: برای تقابل با امارات آماده هستیم
    کاپیتان تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار ایران با امارات گفت: برای این بازی صد درصد آماده هستیم. به گزارش ایرنا، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار ایران و امارات اظهار داشت: خدا را شکر بعد از دو برد و کسب ۶ امتیاز، شرایط‌مان بسیار خوب است و صد درصد برای بازی فردا آماده هستیم. قطعا نقاط ضعف و قدرت امارات را آنالیز می‌کنیم و سعی داریم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.
    وی افزود: امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. تیم در شرایط خوبی است و تمام تلاش خود را برای شاد کردن دل ملت انجام می‌دهیم.
    کاپیتان تیم ملی با اشاره به بازی دوم ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ و برداشت‌هایی که از عملکرد تیم ملی در این بازی شد، عنوان کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته از بازی قبل تا حدودی کم‌لطفی شد. به لحاظ آماری عملکرد بدی نداشتیم و فقط در ضربات آخر مشکل داشتیم ولی قبول داریم که نتوانستم نتیجه‌ بهتری بگیریم. تلاش ما برای بازی فردا رفع مشکلات بازی گذشته و عملکرد بهتر است.
    وی ادامه داد: درون تیم هیچکس به فکر عملکرد فردی نیست، همه بازیکنان آماده هستند و کسی به‌دنبال کلین شیت و آقای گلی نیست. ما همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم است. دو فینال را پشت سر گذاشتیم و این سومین فینال ما است. همه این هدف را داریم که فقط سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
    دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار خواهد شد.