سرمقاله

برهه حساس تاریخ وکالت ‪/‬ علی مندنی پور

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22822  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 03 بهمن 1402
    پسری که برای دفن پدرش به دنبال خاک می‌گردد
    مراسم رونمایی و نمایشنامه‌خوانی کتاب «ساحلی‌ها» به قلم وجدی معود با ترجمه‌ای از نازنین میهن، شنبه هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده: «پسری پدرش را از دست می‌دهد، پدری که سال‌ها از او بی‌خبر بود. برای پدر دنبال تکه‌ای خاک می‌گردد ولی گویی در این سرزمین جایی برای خاک‌ کردن نمانده است. سرزمینی که پُر از اجساد مردمانش است. پسر در این مسیر با جوان‌هایی از نسل جنگ و آسیب روبرو می‌شود که همراه هم می‌شوند تا سرنوشت خود را برای دیگران بازگو کنند و شاید محلی مناسب برای به خاک سپردن پدر و رهایی خویش پیدا کنند.»
    این نمایشنامه با نقش‌خوانی امین میری، صادق برقعی، رشاد معینی، بیتا عزیز، منصور عربی، وحید الهویی، نازنین میهن و نیلوفر لبیب روخوانی می‌شود.
    همچنین هومن‌ بنایی، دامون قنبرزاده، آرام محضری، رحمت امینی و سارا اللهیاری به همراه جمعی از منتقدان و هنرمندان به نقد و بررسی نمایشنامه «ساحلی‌ها» می‌پردازند. فرهاد توکلی طراحی جلد و پوستر این نشست را بر عهده دارد.
    نمایشنامه‌خوانی نمایشنامه «ساحلی‌ها» ساعت ۱۹ الی ۲۱ روز شنبه هفتم بهمن ماه در کافه دژن واقع در خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به کریم‌خان، کوچه امانی، پلاک ۵ برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.