سرمقاله

جلوگیری از فرار مالیاتی یا افزایش مالیات؟ / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23139  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 10 بهمن 1402
    والیبال در حاشیه
    از جولان بوقچی‌ها تا کنایه کاپیتان تیم ملی به هواداران تیم رقیب
    کاپیتان تیم ملی والیبال در بازی تیم‌های فولاد سیرجان و پاس گرگان حاشیه‌ساز شد.
    به گزارش ایرنا، لیگ برتر والیبال در حالی دور گروهی خود را طی می‌کند که با حواشی زیادی روبرو است. عمده این حواشی روی سکوها است و بوقچی‌ها با شانتاژ هواداران، وضعیت را برای تیم‌های میهمان و حتی تیم‌های خودی سخت می‌کنند. فحاشی‌هایی که به بازیکنان و مربیان می‌شود محصول حضور این بوقچی‌ها در والیبال است؛ اما در این بین انتظار می‌رود بازیکنانی که سال‌ها در سطح اول والیبال ایران بازی کردند و حتی در لیگ های اروپایی هم حضور داشتند رفتار حرفه‌ای تری از خود نشان دهند.
    در یکی از بازی‌های رو گذشته لیگ برتر والیبال بین پاس گرگان و فولاد سیرجان سید محمد موسوی به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز دریافت کرد و در ادامه با لگد زدن به وسیله‌ای از بازی اخراج شد. در این میان هواداران منتسب به تیم پاس گرگان به این بازیکن فحاشی می‌کنند و موسوی هم در واکنش به این فحاشی‌ها به شکل طعنه‌آمیزی اسکوربورد را که نتیجه بازی در آن به نمایش در آمده بود را نشان می‌دهد. این مسئله باعث تحریک بیشتر هواداران می‌شود و فاحشی‌ها شکل تندتری به خود می‌گیرد.
    در وهله اول توقع از کاپیتان تیم ملی والیبال این است که خویشتن‌داری بیشتری از خود نشان دهد و همچون بازیکنان بی‌تجربه و هیجانی عمل نکند. ضمن اینکه فدراسیون والیبال باید تصمیمات قاطعانه‌تری در قبال اتفاقات روی سکوها اتخاذ کند.
    چنین اتفاقاتی نگرانی‌ها را در خصوص مرحله پلی‌آف که حساسیت بیشتری نسبت به دور گروهی لیگ دارد بیشتر می‌کند و در این میان کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به شکل منفعلانه‌ای آرای خود را صادر می‌کند و عجیب اینکه این انفعال مقابل تیم‌هایی که مسئولانش مدام از فدراسیون شاکی هستند و بیانیه صادر می‌کنند بیشتر هم می‌شود.
    انتظار می‌رود هم تیم‌هایی که هوادارانشان مدام توهین می‌کنند مورد مواخذه قرار بگیرند و هم بازیکنان و مربیانی که به هر نحو ممکن تلاش می‌کنند بازی را به تشنج بکشانند. در غیر این صورت اتفاق به مراتب بدتری رخ می‌دهد که آن زمان دیگر نمی‌توان با هیچ محرومیتی جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را گرفت.