سرمقاله

جلوگیری از فرار مالیاتی یا افزایش مالیات؟ / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23149  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 10 بهمن 1402
    جهت اجرای مطلوب «طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت»
    دهیاران استان بوشهر در کناراداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری
    درتایخ ۸بهمن ماه ۱۴۰۲جلسه ای با دهیاران و نماینده آنها در محل استانداری بوشهر پیرامون طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تشکیل گردید.
    در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، به منظوراستفاده از ظرفیت دهیاران استان به اتفاق آقای امیری‌ نژاد مدیر کل دفتر روستایی استانداری با دهیاران در نشستی صمیمانه موارد مربوط به طرح و اقدامات انجام شده و فعالیتهایی که دهیاران باید انجام دهندرا مطرح نمودند. در این نشست گرشاسبی ابتدا به اهمیت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پرداخت و بیان داشت: با توجه به تولید ۳۷۵۰۰۰۰نهال در سال جاری نیازمند عزم همگانی برای کاشت آن می‌باشد، و خواستار مشارکت جدی دهیاران در این طرح مردمی شدند. وی همچنین به توسعه متوازن درسطح روستا ها اشاره و از مزیت ها و منفعت درختکاری و احداث فضای سبزرا تلطیف هوای روستا و تاثیر مستقیم آن برتولید اکسبژن و آب برشمرد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اراضی ملی در محدوده روستاها،اجرای باد شکن زنده اطراف اراضی کشاورزی،درختکاری در هلالی و آبگیرهای سنواتی و اراضی ملی در اختیار دهیاریها را، از ظرفیت مثبت دهیاریها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با استفاده از دانش آموزان ،مردم و گروههای جهادی شاهد سرسبزی استان و میهن عزیزمان ایران باشیم. در این جلسه سهراب امیری نژاد مدیرکل دفتر روستایی استانداری در مورد عرصه های ملی در اختیار دهیاران عنوان داشت :بحث کاشت درخت و جنگلکاری یکی از نیازهای اساسی کره زمین می باشد چراکه با کاهش سطح جنگل شاهد گرم شدن کره زمین و کم بارشی خواهیم بود. لذا ضرورت دارد دهیاران محترم با توجه به شرایط جوی استان درختان متناسب با زیست بوم استان را کاشت نمایند.