سرمقاله

جلوگیری از فرار مالیاتی یا افزایش مالیات؟ / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23157  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 10 بهمن 1402
    مسئول سازمان بسیج رسانه استان اعلام کرد؛
    ارسال ۷۰۰ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰۰ اثر به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و داوری شد که نسبت به دوره‌های گذشته افزایش قابل توجه دارد. جواد بیرام‌زاده در نشست با اصحاب رسانه در مراغه، افزود: آثار ارسالی از کیفیت بالایی برخوردار بودند که نشان دهنده ارتقای فنی و حرفه ای اهالی رسانه استان در رشته ها و عرصه های مختلف خبری است.
    وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و معرفی آثار برتر این جشنواره روز چهارشنبه برابر با یازده بهمن ماه برگزار می شود که در هر قالب جشنواره ، سه نفر به عنوان برگزیده معرفی می شوند.
    بیرام‌زاده یکی از دلایل بالا بودن کیفیت آثار ارسالی در جشنواره امسال را برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در استان بیان کرد.
    وی همچنین کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و برنامه های روایتگری مرتبط با آن را در تولید آثار فاخر موثر خواند و اضافه کرد: دیدارهای متعدد با خانواده های شهدا نیز موجب شد تا هفتمین جشنواره ابوذر از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
    بیرام‌زاده با اشاره به اینکه جشنواره یاد شده در ۱۰ محور برگزار می‌شود، یادآور شد: شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، سبک زندگی ایرانی اسلامی «خانواده، جامعه، فرزندآوری»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌شرقی است. به گفته وی از دیگر محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌شرقی می‌توان به بسیج و حوزه‌های اقدام «گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت»، امید و نشاط آفرینی، مدیریت شهری «حقوق شهروندی، پسماند و محیط زیست شهری، عمران شهری، معماری ایرانی اسلامی، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، محیط زیست و ورزش اشاره کرد.
    وی ادامه داد: حجاب و عفاف و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی بخش ویژه این دوره از جشنواره است.
    بیرام‌زاده اضافه کرد: هفتمین دوره جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش (خبری - غیر خبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، کلیپ و گزارش ویدئویی، کاریکاتور، طرح و گرافیک، صفحه‌آرایی مطبوعاتی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و پادکست برگزار می‌شود.
    مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی به بهانه حضور در اردوی راهیان پیشرفت به مراغه سفر کرد و فرصت دیدار و گفت‌وگوی اصحاب رسانه شهرستان با وی فراهم شد.
    در این اردو تولید آبگرمکن هوشمند در شهرک صنعتی مراغه به عنوان یک خبر امیدبخش بازتاب رسانه‌ای داشت؛ آبگرمکنی که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد و علاوه بر ایمنی بالا، قابلیت ارتباط‌گیری از راه دور و گفت‌وگو با صاحب کالا را دارد و از مزیت‌های متعدد دیگر برخوردار است.
    نخستین اردوی راهیان پیشرفت مراغه به همت کانون بسیج رسانه شهید آرمان علی‌وردی مراغه برگزار شد و حدود ۲۰ نفر از اصحاب رسانه شهرستان در این اردو حضور یافتند.