سرمقاله

جلوگیری از فرار مالیاتی یا افزایش مالیات؟ / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23195  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 10 بهمن 1402
    استون مارتین والکری LMH برای لمان ۲۴ ساعته آماده می‌شود
    استون مارتین در آستانه بازگشت به مسابقات قهرمانی استقامت جهان تست‌های خودروی مسابقه‌ای والکری LMH را آغاز کرد. برنامه تست‌های این خودروساز بریتانیایی از چند روز پیش و با خودروی پیست والکری AMR Pro شروع شده است. قرار است استون مارتین با این هیولا در لمان و ایمسا حضور داشته باشد. آدام کارتر مدیر تیم مسابقات استقامت شرکت موردبحث می‌گوید حضور در پیست سیلورستون یک تست سیستم اولیه قبل از شروع تست‌های اصلی استون مارتین والکری LMH در ادامه سال است.
    او خاطرنشان می‌سازد برخی کارهای نرم‌افزاری اساسی وجود دارد که باید با استفاده از AMR Pro انجام شود. بنا به گفته کارتر، این تست‌ها در هوای بسیار سرد پیست سیلورستون انجام می‌شود و اعضای خانواده مسابقات استون مارتین وظایف مختلفی را بر عهده ‌دارند. قرار است قبل از آماده‌سازی مدل LMH تست‌های بیشتری با AMR Pro انجام شود. مدیر استون مارتین اظهار می‌دارد:
    قطعاً ما یک برنامه تست جامعی را پیش رو داریم زیرا پلتفرم مدنظر قبلاً وجود داشته و می‌توانیم آن را با تست‌های هدفمند کاملاً تحت‌فشار قرار دهیم. ما به وضوح می‌دانیم که این تست‌ها درباره چه چیزی هستند و چه اهدافی را باید برآورده سازند
    کارتر می‌گوید والکری LMH 2025 که اکتبر سال قبل معرفی شد همچنان در برنامه‌های شرکت قرار دارد. این خودروی مسابقه‌ای بنا به اظهارات او قرار است اواخر سه‌ماهه دوم امسال وارد پیست شود. AMR Pro که جدای از پروژه والکری LMH توسعه یافته در لمان ۲۰۱۹ رونمایی شد و یک سال بعد تست‌های خود را شروع کرد. این خودرو نسخه طویل‌تر و غیر هیبریدی والکری جاده‌ای است و در فرایند طراحی آن آدریان نیوی حضور داشته است. خودروی اصلی‌ای که قرار بود در مسابقات سال ۲۰۲۱ شرکت کند به دلیل تغییر قوانین اجازه ورود به کلاس هایپرکارها را یافت اما نسخه جدید والکری مسابقه‌ای بر اساس قوانین به‌روزتر توسعه یافته است. کارتر در زمان شروع برنامه LMH گفته است:
    AMR Pro اساس پروتوتایپ لمان است که فردی می‌تواند آن را خریده و به عنوان خودروی مخصوص پیست استفاده کند. این خودرو با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و وزن ۱۰۰۰ کیلوگرم پرفورمنسی در حد و اندازه خودروهای LMP1 دارد. تولید مدل LMH بر پایه AMR Pro برخی فرصت‌ها را در اختیار شما قرار داده و مشکلات کمتری وجود دارد
    والکری LMH 2025 نیز خودرویی غیر هیبریدی است و تنها از پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی ساخت شرکت کازورث استفاده می‌کند.