سرمقاله

انتخابات و درسهایی برای همه/ میثم قهوه‌چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25084  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 16 اسفند 1402
    جلالی:
    طی ۲ هفته آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان مشخص می‌شود
    مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال (تکنیکال دایرکتور) فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم جوانان گفت: کمیته فنی در این رابطه باید برگزار شود و هدفمان این است طی ۲ هفته آینده به جمع‌بندی برسیم.
    به گزارش ایرنا، مجید جلالی مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال (تکنیکال دایرکتور) فدراسیون فوتبال ایران روز سه‌شنبه در حاشیه کاشت نهال توسط کادر فنی تیم ملی به بهانه روز درخت‌کاری در کمپ تیم‌های ملی در جمع خبرگاران در رابطه با طرح جامع ۱۴ در ۱۴ اظهار داشت: حوزه‌های مختلف بر روی این طرح کار می‌کنند و اولین جلسه‌ای که تمام کارگروه‌ها و رئیس فدارسیون نیز در آن حضور داشتند، دیروز برگزار شد و در نظر داریم تا اواخر خرداد این برنامه آماده شود و آن را برای عموم منتشر تا بازخوردهای آن را دریافت و اشکال‌های آن را برطف کنیم. امیدوارم تا شهریور سال آینده بتوانیم طرح جامع ۱۴ در ۱۴ را برای فوتبال در بخش فنی نهایی کنیم.
    وی در رابطه با جلساتی که برای آنالیز تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها برگزار شد، اظهار کرد: ما کلا بر روی ۲۴ تیمی که در جام ملت‌ها حضور داشتند آنالیز خوبی انجام دادیم و به احتمال زیاد خروجی آن را در چند روز آینده در سایت فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم. فکر می‌کنم یک جمع‌بندی خوبی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.
    جلالی در رابطه با اینکه آیا با امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای برگزار می‌کند یا خیر؟ بیان کرد: تیم ملی بزرگسالان ایران در حیطه کاری من نیست ولی من با قلعه‌نویی صحبت‌های دوستانه‌ای داشتم.
    وی در رابطه با زمان زیادی که برای انتخاب سرمربی تیم جوانان گذشته است، اظهار داشت: برای این انتخاب یک کمیته فنی برگزار می‌شود و تمام هدفمان این است طی ۲ هفته آینده به جمع‌بندی برسیم. الان تعداد زیادی اسامی در اختیار داریم و آن‌ها را تفکیک کردیم و در جلسه فنی در رابطه با آن‌ها بحث می‌کنیم.
    جلالی در پاسخ به این سوال که آیا در رده‌های پایه استفاده از سرمربی خارجی لازم است یا خیر؟ گفت: ما طی چند سال آینده باید صاحب ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت باشیم. در این زمینه برنامه‌ریزی‌ لازم صورت گرفته و بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری بر روی مربیان جوان تامین شده است. برای استعدادهای مربیگری باید فضا و سرمایه مناسب را فراهم کرد تا به جایگاه خوبی برسند. اگر به این نتیجه در کمیته فنی برسیم که شاید لازم باشد که یک فرد خارجی بالاسر آن‌ها باشد، حتما این کار را انجام می‌دهیم.