سرمقاله

در مسئله مردم‌داری با مشکل مواجهیم / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25276  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 19 اسفند 1402
    زمان رونمایی از نسل جدید سرفیس‌ها مشخص شد
    مایکروسافت به تازگی اعلام کرده در تاریخ ۲۱ مارس (۲ فروردین ۱۴۰۳) رویدادی را برگزار خواهد کرد که با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی، دستیار کوپایلت، ویندوز و سرفیس‌ها همراه می‌شود. اگر از طرفداران تبلت‌های ویندوزی و یا محصولات سرفیس مایکروسافت باشید، قطعا سال ۲۰۲۳ میلادی برای شما سال خوبی نبوده چرا که غول فناوری آمریکایی در سال گذشته میلادی از نسل جدید سرفیس پرو ۹ رونمایی نکرد.
    حالا اما به نظر می‌رسد انتظارها به زودی به پایان می‌رسد و تا چند هفته دیگر نسل جدید سرفیس‌های مایکروسافت معرفی خواهند شد.
    براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مایکروسافت به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۲۱ مارس سال جاری میلادی مصادف با ۲ فروردین ۱۴۰۳ یک رویداد برگزار خواهد کرد. البته ردموندی‌ها هنوز مشخص نکرده‌اند که چه محصولاتی در طی این رویداد معرفی می‌شوند ولی با توجه به شایعات قبلی، انتظار داریم که مایکروسافت در رویداد پیش‌رو از دو دستگاه سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپتاپ ۶ رونمایی کند.
    مایکروسافت اعلام کرده که هوش مصنوعی، کوپایلت، ویندوز و محصولات سری سرفیس ستاره‌های رویداد این برند خواهند بود. همانطور که می‌دانیم، کوپایلت یک دستیار هوش مصنوعی است که سال گذشته معرفی شد. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد که این دستیار هوش مصنوعی را به سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپتاپ ۶ وارد کند. شایعات نیز اذعان داشته‌اند که نسل جدید سرفیس لپتاپ به کلید اختصاصی کوپایلت مجهز خواهد شد.
    با توجه به این که رویداد موردانتظار مایکروسافت بر کاربری تجاری و کاری متمرکز است، به نظر می‌رسد سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپتاپ ۶ در ابتدا در نسخه‌های تجاری روانه بازار می‌شوند و سپس مدل‌های مصرفی آن‌ها در ماه ژوئن سال جاری میلادی از راه می‌رسند.
    گزارشی غیر رسمی ادعا کرد که سرفیس پرو ۱۰ با بهبودهایی مانند نمایشگر اولد با روشنایی بالاتر، وبکم فوق عریض جدید و پشتیبانی از محتوای HDR همراه می‌شود. از سوی دیگر، سرفیس لپتاپ ۶ نیز به نمایشگر با حاشیه‌های کمتر و تاچ پد جدید مجهز خواهد شد.