سرمقاله

ورود دوباره به کریدور مسقط ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 26117  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 21 فروردین 1403
    محتوای قرآنی با زبان هنر به نسل جدید ارایه شود
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر تعامل بین هنرمندان و فعالان قرآنی، تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محتوای قرآنی برای انتقال معارف عظیم قرآن به جوانان را از جمله اولویت‌های مهم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مجید منادی چهارشنبه در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین‌المللی اهواز، خوزستان را استانی قرآنی خواند و اظهار کرد: به یاری خداوند در سال جدید با همگرایی که در دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد شاهد آثار به‌روز، هنرمندانه و جدید با محتوای قرآنی باشیم.
    وی، تولید محصولات هنری با محتوای قرآنی را قله و اوج اقدام‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دانست و افزود: تعامل بین قرآن پژوهشان و فعالان قرآنی با هنرمندان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، از این رو، پیوند بین فعالان قرآنی و هنرمندان که هنر به عنوان ودیعه الهی در اختیار آن‌هاست باید محکم‌تر و بیشتر شود.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فعالان قرانی خواست محتوای قرآنی مناسب برای نیاز امروز جامعه را تولید کنند و در اختیار هنرمندان قرار دهند تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری مختلفی در سال جدید شکل گیرد.
    وی تقویت فعالیت‌های قرآنی را محک و معیار سنجش اقدام‌های سال جاری دانست.