سرمقاله

ورود دوباره به کریدور مسقط ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 26139  |  صفحه ۱۱ | ایران و جهان  |  تاریخ: 21 فروردین 1403
    دیدار امیرعبداللهیان با بشار اسد در دمشق
    حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر دیروز (دوشنبه‌) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و تبادل نظر کرد. تاکید بر توسعه همکاری‌های همه جانبه فی‌مابین و به خصوص افزایش تعاملات تجاری، بررسی مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین المللی از جمله دستورکارها و محورهای مهم تبادل نظر و گفت‌وگو دو طرف بود.
    امیرعبداللهیان همچنین روز گذشته با فیصل المقداد، همتای سوری خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
     گفتنی است وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد سفر منطقه‌ای خود، در رأس هیأتی سیاسی پارلمانی، روز دوشنبه مسقط را به مقصد دمشق پایتخت سوریه ترک کرد.
    لازم به ذکر است یک منبع دیپلماتیک سوری در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که به سوریه سفر کرده است در جریان این سفر یک ساختمان کنسولگری جدید برای کشورش در دمشق افتتاح خواهد کرد.
    فعالیت بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بعد از چهار روز از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، روز شنبه ازسر گرفته شد.
    ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت ایران در مجاورت ساختمان قبلی در نظر گرفته شده که پس از توقفی چهار روزه از روز شنبه کار خود را از سر گرفت.
    بخش کنسولی یکی از ساختمان‌های دوگانه مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه است که روز دوشنبه گذشته در اثر حمله موشکی رژیم صهیونسیتی به صورت کامل تخریب شد و در جریان این اقدام تروریستی ۱۳ نفر به شهادت رسیدند.