سرمقاله

آغازگاهی بر پایانِ اقتدار اسرائیل / میثم قهوه‌چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 26516  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 29 فروردین 1403
    ۱۸۱ فقره ملک مازاد دستگاه های آذربایجان شرقی در فهرست مولدسازی
    دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اولویت طرح مولدسازی قرار گرفت
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی با تشریح آخرین وضعیت مولد سازی دارایی های دولت در استان در سال گذشته، گفت: در مجموع ۱۸۱ فقره مِلک مازاد در استان شناسایی شد که از این تعداد ۱۵۴ فقره ملک به سازمان خصوصی سازی جهت مولد سازی ارسال شد.
    بهروزی با اعلام این خبر، مولد سازی دارایی‌های دولت را ظرفیتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عنوان و اظهار کرد: دولت برای تشریح و پیشبرد اهداف مولد سازی جدیت دارد بنابر این دستگاه‌های دولتی نیز باید همکاری‌های خود را در این زمینه تقویت کنند.
    وی اضافه کرد: مجموع املاک طرح و تصویب شده در کارگروه مولد سازی استان ۱۵۴ فقره ملک است که ۲۴ فقره ملک نیز جزو املاک تایید شده توسط هیئت عالی مولد سازی (سازمان خصوصی‌سازی) در سال ۱۴۰۲ است.
    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی همچنین از تصویب پروژه بیمارستان یکهزار تخت‌خوابی تبریز و تصویب و معاوضه ساختمان پزشکی قانونی با شهرداری با استفاده از ظرفیت مولدسازی در استان در سال گذشته خبر داد.
    بهروزی، مجموع املاک به فروش رفته از بابت مولد سازی در استان را هشت فقره اعلام کرد و گفت: تعداد ۲۱ فقره ملک مازاد هم در حال بررسی است و ۶ بسته رونق برای دستگاه‌های اجرایی از بابت مولد سازی تهیه و تنظیم شده است تا دستگاه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت پدید آمده از طریق مولد سازی دارایی‌های دولت، پروژه‌های خود را تکمیل کنند.
    دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ۲ دستگاه دولتی در استان هستند که در اولویت طرح مولد سازی قرار گرفتند و سقف مولد سازی این ۲ دستگاه بنا به گفته مدیران آنها، ۵۰ هزار میلیارد ریال است و هیچ دستگاهی خارج از شمول این طرح نیست.
    سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز چندی پیش از صدور مجوز فروش اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان به ارزش بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال در راستای اجرای طرح مولد سازی خبر داده بود.