سرمقاله

پنجشنبه؟ شنبه؟ یا حق انتخاب مصرف کننده / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 26742  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 03 اردیبهشت 1403
    جریان‌های مافیایی دنبال فرصت برای ایجاد تنش اقتصادی در کشور هستند
    یک فعال سیاسی گفت: برخی جریان‌ها در اقتصاد کشور حضور دارند که از هر حادثه‌ای یا فرصتی برای دستیابی به اهداف خود و وارد کردن فشار اقتصادی به مردم استفاده می‌کنند. حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ایجاد عملیات روانی و جنگ هراسی برای تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: برخی جریان‌ها در اقتصاد کشور حضور دارند که به دنبال سوء استفاده از اتفاقات برای گران کردن قیمت اجناس و افزایش قیمت ارز هستند. آنها از هر حادثه‌ یا فرصتی برای دستیابی به اهداف خود و وارد کردن فشار اقتصادی به مردم استفاده می‌کنند. این بخش، نقش مهمی در تنش‌های اقتصادی و ایجاد حباب قیمت‌ها دارد و هر حادثه‌ای را براساس سود و زیان خود محاسبه کرده و آن را کوچک و بزرگ می‌کند.
    وی افزود: اگر دولت و قوه قضاییه با این جریان‌ها مقابله نکند، با ایجاد هر حادثه‌ای در فضای مجازی یا واقعی باید شاهد ایجاد تنش در حوزه اقتصادی باشیم. دشمن هم دست بردار نیست و انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه کشورمان انجام می‌دهد و این عناصر اصلی منتظر همین توطئه‌ها و اقدامات دشمن هستند تا از این وقایع به نفع خود در کشور سوء استفاده کنند، بنابراین لازم است دولت و قوه قضاییه با این جریان‌ها برخورد قاطع کند.
    این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مردم مشاهده می‌کنند که با وقوع هر اتفاقی قیمت‌ها گران می شود و شاید نتوانند به خوبی درک کنند که این گرانی ها کار همین شبکه‌های مافیایی است، زیرا برای مردم گران شدن قیمت‌ها و اجناس ملموس بوده و شاید اطلاعی از پشت پرده این گرانی‌ها نداشته باشند، بنابراین اگر دولت با این جریان‌های مافیایی برخورد قاطع کند، مردم متوجه می‌شوند که چه جریان‌هایی دنبال سوء استفاده از هر اتفاقی هستند.