سرمقاله

رابطه ثبات بازار و امنیت روانی/ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 28488  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 31 اردیبهشت 1403
    با هدف توسعه و اشاعه فرهنگ نورانی نماز برگزار شد
    نشست مشترک منطقه آذربایجان شرقی با ستاد اقامه نماز و مهدویت
    ابتکار - ماهان فلاح: نشست مشترک مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با مدیریت و مسئولین ستاد اقامه نماز و مهدویت استان جهت بررسی راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در ستاد این منطقه برگزار شد.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در نشست مشترک با مدیر و مسئولین ستاد اقامه نماز و مهدویت استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای اقامه نماز و شورای فرهنگی منطقه در سال 1402 نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی اذعان کرد.
    ناصر راشدی با بیان ضرورت اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی و تأثیر آن در بهره وری سازمانی و ارتقای سلامت جسمی و نشاط روحی کارکنان و خانواده هایشان گفت: شورای فرهنگی منطقه علاوه بر برگزاری مراسم ها و برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول سال در خصوص کنترل و نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات رسانی در جایگاههای عرضه سوخت به ویژه نمازخانه های بین راهی توجه خاصی را بعمل می آورد. در ادامه جلسه حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و مهدویت استان نیز با اشاره به موارد مندرج در ارزیابی سامانه سجاده از عملکرد مطلوب و تعامل شورای اقامه نماز منطقه آذربایجان شرقی جهت توسعه و ترویج فرهنگی نورانی نماز، اجرای مسابقات قرآنی در مجموعه ستاد و نواحی تابعه و عمل به مسئولیت اجتماعی در خصوص تجهیز و نگهداشت نمازخانه های بین راهی استان تشکر و قدردانی کرد. لازم به ذکر است در این جلسه نسبت به بررسی و امضای تفاهم نامه اقامه نماز و بومی سازی آن در سال 1403، برگزاری دوره های آموزشی مهدویت و وظایف منتظران و دوره احکام، آداب و اسرار نماز برای کارکنان، برگزاری همایش خانوادگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تأکید گردید.