سرمقاله

بحران های ایران در پساهاشمی! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3257  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 23 دی 1401
    دعوا بر سر نیم‌پرس «سیرابی» به نقص عضو کشید
    دعوا بر سر نیم پرس سیرابی، قرار دعوای اراذل و اوباش و تخریب خودروهای مردم و خرید یک قبضه اسلحه برای تامین امنیت توسط شروری که خود چندین سابقه درگیری و زورگیری دارد از جمله مهمترین پرونده‌های سازمان اطلاعات پلیس تهران بود که به شناسایی و دستگیری منجر شده است.
    دعوا سر یک پُرس سیرابی بود! شاید باورتان نشود اما کار به نقص عضو کارگر طباخی انجامید.
    قضیه مال امروز و دیروز نیست؛ مال چندین ماه قبل است؛ درست شب عید فطر حوالی ساعت۱۲:۳۰ شب.
    یک جوان برای خوردن سیرابی به طباخی می‌رود. سفارش یک پرس سیرابی می‌دهد اما وقتی سیرابی را می‌گیرد، سر اینکه این یک پرس است یا نیم پرس، دعوایشان می‌شود؛ اول دعوا لفظی بود اما کار به جایی رسید که در ساعتی بعد با چوب و چماق و تیزی، قمه و شوکر برقی به جان هم می‌افتاده و خون و خونریزی به راه انداختند تا جایی که کارگر طباخی با ضربه تیزی نقض عضو شده و انگشت شست پایش از کار می‌افتد.
    سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح حادثه رخ داده با نمایش فیلم دوربین‌های مداربسته و درگیری حاصل در طباخی اظهار داشت: درگیری واقعا سر یک پرس سیرابی آغاز شد؛ این آقا که متهم است و اینجا ایستاده با گفتن اینکه قانون شهرک راه‌آهن را خودش تعیین می‌کند با آمدن و پیوستن برادرانش با قمه و تیزی به جان این کارگر می‌افتد. طباخی را به هم می‌ریزند تا جایی که زن و بچه مردم که در مغازه بودند از ترس فرار می‌کنند. این پسر هم که شاکی است انگشت پایش نقص عضو پیدا کرده است.