سرمقاله

وقتی اقتصاد اولویت باشد تور‌م هم کنترل می‌شود / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی: سککوک، مناسب تامین مالی کسب و کارهای خرد است
  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3334  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 25 دی 1401
    افشاریان:
    ناظمی بهترین قضاوت را در بازی استقلال و تراکتور داشت
    رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید ناظمی بهترین قضاوت را برای بازی استقلال و تراکتور داشته است.
    به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان در حاشیه برگزاری کلاس‌های دانش افزایی داوران اظهار داشت: برای برگزاری این کلاس تمامی داوران لیگ برتر و بعد از آن لیگ دسته یک را جمع کردیم. به هر صورت کلاس‌های آموزشی بود که داشتیم در مورد اشتباهاتی که در نیم فصل اول داوران داشتند.
    وی افزود: مدرس داخلی ما مسعود مرادی بود. با این کلاس‌ها رفتارهای داوران را در نیم فصل اول هنجارسازی کردیم. بعد از اتمام این کلاس با شرایطی بهتر وارد نیم فصل دوم می‌شویم. آن چیزی که ما را امیدوار کرده همدلی بین داوران است. اشراف داشتید که آقای حسن زاده و مجموعه کمیته انضباطی هم در کلاس بودند. صحبت‌هایی بین داوران و مجموعه کمیته انضباطی انجام شد که آن هم بی شک می‌تواند تأثیر داشته باشد. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم بهتر به مسابقات اعزام شویم.
    رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مسابقاتی که در روزهای گذشته ارنج کردیم مسابقات جام حذفی بود و اگر توجه کنید ۷ تا ۸ داور جوانی که واقعا در لیگ یک خوب قضاوت کرده بودند را در جام حذفی به آنها بازی دادیم. این نفرات کسانی بودند که از ما بابت عملکردشان در لیگ یک پاداش گرفتند. اولین بار بود تیم لیگ برتری می‌دیدند و خدا را شکر همه آن داوران نمره خوبی گرفتند و بدون اشتباه بازی‌ها را تمام کردند.
    افشاریان تاکید کرد: در مورد بازی آخر که کوپال ناظمی، مهران عالیقدر و سرهنگ انتظاری داوری کردند اجازه می خواهم مبحثی را بگویم. از ناحیه یک فوتبالی می‌گویم و از ناحیه کمیته داوران نمی‌گویم. از کسانی که با هزینه شخصی تیم‌ها را اداره می‌کنند واقعا تشکر می‌کنم. دست آنها را می‌فشارم و به خاطر همین از آقای زنوزی و تراکتور تبریز که مدام و پایدار این کار را انجام می دهند واقعا تشکر می‌کنم. امیدوارم سایه زنوزی بالای سر فوتبال تبریز باشد و اتفاقات خوب برای این تیم شکل بگیرد.