سرمقاله

وقتی اقتصاد اولویت باشد تور‌م هم کنترل می‌شود / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3351  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 دی 1401
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد
    بقاع متبرکه البرز میزبان جشن میلاد حضرت فاطمه (س) می‌شوند
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ویژه برنامه های میلاد مبارک حضرت فاطمه سلام الله علیها در بقاع متبرکه استان البرز خبر داد.
    حجت‌الاسلام عباس مسعودی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: جایگاه و مقام دخت نبی اکرم(ص) در عالم کائنات به‌عنوان بزرگ بانوی دو عالم بسیار عظیم و رفیع است و ابعاد وجودی ایشان از چنان عظمتی برخوردار است که در قالب کلمات نمی‌گنجد به نحوی که خداوند متعال این وجود مقدسه را در قرآن «کوثر» نامیده است.
    وی با اشاره به اینکه به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم جشن میلاد در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود، افزود: مراسم جشن میلاد دختر نبی اکرم(ص) به همراه مسابقاتی با همین رویکرد در بقاع متبرکه برگزار می‌شود؛ همچنین تأکید بر موضوع امر به معروف و حجاب و عفاف با برگزاری حلقه‌ها و نشست‌های مختلف ویژه بانوان دنبال می‌شود.
    مسعودی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای میلاد حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است تأکید به وقف جهت حضرت فاطمه(س) که همان موقوفه جمعی به نام «مهر فاطمی» است که بقاع متبرکه استان میزبان مراجعه‌کنندگان خواهد بود.
    این مقام مسؤول تصریح کرد: جشن میلاد دختر گرامی پیغمبر(ص) پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه، بعد از اذان مغرب و عشا و در برخی دیگر در روز میلاد آن بانوی گران‌قدر برگزار می‌شود.
    معاون فرهنگی اوقاف البرز با اشاره به استفاده از ظرفیت مبلغان بومی در امامزادگان و بقاع متبرکه برای تبلیغ و ترویج سبک زندگی فاطمی تصریح کرد: برنامه‌هایی چون مولودی، سخنرانی، مداحی، زیارت‌خوانی و محفل انس با قرآن در این مراسم برگزار خواهد شد.