سرمقاله

اقتصاد و زندگی ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول
  • ثبت نام کرمان موتور اقساطی مهرماه 1403
  • یک نماینده مجلس: چند شغله بودن مدیران در بدنه دولت قابل پذیرش نیست / رئیس جمهور نظارت کند
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 35375  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 مهر 1403
    دیدار مدیر عامل شرکت آغاجاری با فرمانده انتظامی امیدیه انجام شد
    همزمان با هفته ناجا تقی زاده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه با سرهنگ رحیمی دیدار و گفتگو کرد. مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در این دیدار که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت زحمات پرسنل خدوم ناجا در حفظ امنیت و آسایش جامعه، برگزار شد از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان امیدیه قدردانی کرد. تقی زاده امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با برقراری امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیتهای اقتصادی ،فرهنگی واجتماعی ایفاد می نماید .
    جواد تقی زاده افزود : مجموعه خودم نیروی انتظامی همیشه پشتیبان نیروهای حراست شرکت بوده و این تعامل و همدلی موجب کاهش آسیب ها و امنیت بیشتر شده است.
    مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدامات شرکت عنوان کرد: در جهت ارتقا امنیت مناطق مشترک شهری و شرکتی پروژه نصب دوربین های حفاظت الکترونیک با ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد و تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته که این موضوع نقش بسزایی در پایداری امنیت دارد.
    فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه ضمن تقدیر از همکاری های گسترده شرکت نفت و گاز آغاجاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی و نقش شرکت در همکاری و تعامل در حوزه های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم افزود :اولویت فراجا فراهم نمودن امنیت و آسایش برای مردم عزیز منطقه میباشد و خدمتگزاران آنها در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی جهت برقراری نظم و امنیت دریغ نخواهند کرد.
    سرهنگ علی رحیمی گفت:پلیس هوشمند و امنیت پایدار شعار امسال نیروی انتظامی است و در تلاش هستیم با تعامل و همدلی میان دستگاه های اجرایی ارائه خدمات الکترونیکی و پلیس هوشمند را ارتقا دهیم.