سرمقاله

رفتار دوگانه در ماجرای آتش زدن قرآن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4014  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 05 بهمن 1401
    موتو G13 احتمالا نسخه دانگرید شده موتو G23‌ خواهد بود
    امروز مشخصات فنی و تصاویر رندری جدید میان‌رده‌های موتورولا فاش شد. همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد از میان‌رده‌های مختلفی شامل موتو G73، موتو G53، موتو G23‌ و موتو G13‌ رونمایی کند. در چند وقت اخیر، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون این گوشی‌ها منتشر شده است که حاوی برخی از ‌مشخصات فنی و تصاویر رندری آن‌ها است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری جدیدی از دو گوشی میان‌رده موتو G23‌ و G13 فاش شده است که طراحی مشابه آن‌ها را نشان می‌دهد. در این گزارش همچنین رندرها و مشخصات فنی گوشی مقرون به صرفه و پایین‌رده موتو E13 نیز به اشتراک گذاشته شده است.
    طبق این تصاویر رندری، موتو G13 از طراحی مشابه موتو G23 بهره می‌برد و تفاوتی بین این دو دستگاه دیده نمی‌شود. در این راستا، پنل پشتی این دو گوشی میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که در آن سه سنسور دوربین قرار گرفته است. باید اشاره کرد تفاوت‌های اصلی موتو G13 و موتو G23‌ مربوط به ساختار دوربین آن‌هاست چرا که موتو G13‌ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو و تشخیص ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. از آن سو، موتو G23 نیز با حذف سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق از لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
    موتو G13‌ از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه فعالیت‌های پردازشی نیز بر عهده تراشه مدیاتک هلیو G85 خواهد بود که البته هنوز کانفیگ حافظه رم و حافظه داخلی آن مشخص نشده است. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۰ واتی تامین خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی موتو G13 می‌توان به گواهی IP52، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.
    موتو E13‌ نیز به عنوان ضعیف‌شده موتو G13 از نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه پایین‌رده Unisoc Tiger T606 است. به علاوه، موتو E13 دستورهای نرم‌افزاری را برپایه اندروید ۱۳ نسخه Go‌ اجرا خواهد کرد. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی خواهد بود. دیگر جزئیات فنی موتو E13 شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه داخلی می‌شود.