سرمقاله

تاثیر بیانیه‌های آقایان موسوی و خاتمی برآینده سیاسی اصلاح‌طلبان ! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نگاهی به خدمات و فعالیت‌های شبکه گستران یاقوت سرخ؛ برند خوش‌سابقه حوزه IT
  • نکته‌هایی که در سفر به دهلی هیچ‌کس به شما نمی‌گوید
  • چربی سوزی دو برابر با دستگاه های ورزشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4944  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 23 بهمن 1401
    با برگزاری جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام انجام شد
    تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ و صورتهای مالی سال ۱۴۰۰ آبفا آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح: مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به ریاست معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور مهندس محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، سهامداران این شرکت از جمله نماینده سهام شهرداری ها و کلیه معاونین این شرکت برای تصویب بودجه پیشنهادی سال 1402 تشکیل گردید.
    بر این اساس، کلیات بودجه سال 1402 و صورتهای مالی سال 1400 شرکت آب و فاضلاب به تصویب اعضاء جلسه رسید.
    در ابتدای جلسه مهندس خانی از عملکرد و فعالیت هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای یکسال مالی، اعم از درآمدها، اعتبارات دولتی، سایر منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها جهت تحقق سیاست ها و نیل به اهداف این شرکت و همچنین در خصوص کلیات بودجه سال 1402 گزارشی ارائه کرد و بعداز بحث و بررسی کارشناسی و ارائه نقطه نظرات کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بودجه پیشنهادی سال 1402 شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی مورد تصویب صاحبان سهام قرار گرفت. در ادامه جلسه معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نیز مطالبی را برای بهبود عملکرد اقتصادی شرکت آب و فاضلاب استان بیان کرد.
    آقازاده حبشی در عین حال بر استفاده از سرمایه های راکد و ایجاد ارزش افزوده از آن ها تاکید کرد و گفت: حفاظت فیزیکی و پدافند غیرعامل نیز در تمام مناطق و پروژه ها باید به شدت جدی گرفته شود.
    معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اولویت با آب شرب مردم عزیز است و در کنار بحث کیفی آب باید با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت به فکر گذر از تنش آبی سال بعد بود که خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.
    آقازاده حبشی همچنین اظهار کرد: باز تخصیص آب جهت مشارکت های عمومی و خصوصی مهم است و در این باره استفاده از پساپ تولیدی تصفیه خانه ها جهت استفاده در صنعت ضروری می باشد.
    وی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین نیز در حوزه آب و فاضلاب با کمک و جهش در پروژه ها می شود که آذربایجان شرقی در این حوزه هم پیشرو بوده و با کمک این بزرگواران توانسته با مبلغ 54 میلیارد تومان مشکل 91 روستا حل شود.
    وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده شاهد پیشرفت شرکت آبفای استان در همه حوزه های تعیین شده اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی باشیم.
    معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان از تمامی کسانی که به هر نحو در تهیه و تدوین بودجه سال 1402 و صورتهای مالی سال 1400 شرکت همکاری و همیاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
    انتخاب آبفا آذربایجان شرقی بعنوان سفیر جهانی مدیریت سبز
    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از طرف جامعه جهانی مدیریت سبز بعنوان سفیر سبز در بخش های دفترکار سبز و نیز محاسبه ردپای کربن در صنعت آب و فاضلاب انتخاب شد.
    با توجه به اقدامات ارزشمند و بی نظیر شرکت آب و فاضلاب استان در راستای استقرار سیستم های مدیریت سبز و با توجه گستردگی آنها؛ شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از طرف جامعه جهانی مدیریت سبز بعنوان سفیر سبز در بخش های دفترکار سبز و نیز محاسبه ردپای کربن در صنعت آب و فاضلاب انتخاب و استوار نامه آن با امضای دکتر برگر رئیس جامعه جهانی مدیریت سبز به نمایندگان شرکت اعطا گردید.
    در این مراسم با پخش کلیپ اقدامات صورت گرفته شرکت در زمینه استقرار دفاتر کار سبز و نیز گزارش پروژه ردپای کربن توسط رئیس کارگروه های مربوطه؛ دکتر امامی رئیس انجمن مدیریت سبز ایران ضمن تشکر از اقدامات شرکت آبفا در حوزه مدیریت سبز، به پیشرو و الگو بودن این شرکت در بین دستگاه های اجرایی در سطح ملی اشاره و خواستار همکاری شرکت آبفا در زمینه اشاعه ی دانش روز سبز به سایر دستگاه های اجرایی و صنعت آب و فاضلاب شد.
    خاطرنشان می شود که جامعه جهانی مدیریت سبز Green Global network ) ) با همکاری انجمن مدیریت سبز ایران در راستای ضرورت توسعه دانش مدیریت سبز، تصمیم بر تشکیل شبکه جهانی سبز نموده که این شبکه با عنوان سفیران سبز شناخته می شوند و ماموریت آنان همکاری با جامعه جهانی مدیریت سبز در زمینه انتقال دانش روز مدیریت سبز به سازمان ها و صنعت خواهد بود.