سرمقاله

زلزله و آثار روانی آن ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 5214  |  صفحه ۵ | ایران زمین  |  تاریخ: 27 بهمن 1401
    فرماندار کرج خبر داد؛
    پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل ساختمان خانه جوانان کرج
    فرماندار کرج  گفت: در تلاش هستیم تا با تخصیص ردیف اعتباری ۴ میلیارد تومانی ظرف ۶ ماه آینده ساختمان خانه جوانان در مرکزیت استان تکمیل و راه اندازی شود.
    غفور قاسم پور در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج ضمن قدردانی از خلق حماسه حضور مردم عزیز و شریف شهرستان کرج در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: جوانان امسال با حضور خروشانشان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه ای باشکوه را رقم زدند از همه طیف ها و گروه ها در این مراسم حضور داشتند اما جوانان دهه هشتاد و نودی حضورشان در جمع مسئولان ارشد استان چشمگیر بود که جای قدردانی دارد.
    فرماندار کرج در ادامه با اشاره به نگاه ویژه استاندار البرز گفت: دولت مردمی توجه جدی به مسائل جوانان دارد و در ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز با تشکیل قرارگاه مسکن و اشتغال جوانان و توجه دکتر عبداللهی استاندار محترم، فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.
    وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج، بیان کرد: یکی از عمده دغدغه‌ها در مرکزیت استان ساماندهی خانه جوان بوده است که بدلیل محدودیت منابع مالی در جریان رایزنی وکسب اعتبار از سازمان برنامه و بودجه هستیم.
    قاسم پور گفت: تلاش می‌شود با تخصیص ردیف اعتباری ۴ میلیارد تومانی ظرف ۶ ماه آینده ساختمان خانه جوانان در مرکزیت استان تکمیل و راه اندازی شود.
    ۱۳ اسفندماه روز تجلیل از جوانان برتر استان
    فرماندار کرج گفت: مراسم روز ۱۳ اسفندماه نیز به همت اداره کل ورزش و جوانان با تجلیل از جوانان برتر شهرستان کرج در استان برگزار می‌شود.
    قاسم پور همچنین در محور دیگری بازگشتی هم به اقدامات انجام شده در این زمینه داشت و گفت: بیش از آنکه در رابطه با امور جوانان عمل کرده باشیم حرف زده‌ایم؛ حقیقت آن است که هر زمان در عرصه‌های مختلف به جوانان اعتماد کردیم شاهد تغییر و تحولات اساسی بوده‌ایم؛ همانند دوران دفاع مقدس که میدان به نوجوانان ۱۴ ساله سپرده می‌شد و ثمرات آن را برای دفاع از میهن شاهد بودیم.
    قاسم پور در ادامه بیان کرد: کشور در تمامی حوزه‌ها هر زمان به جوانان اعتماد کرد موفقیت‌های قابل توجهی رقم خورد.
    فرماندار کرج در ادامه با طرح این سوال که چقدر از ظرفیت جوانان در دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود؟ تاکید کرد: توسط تیم بازرسی فرمانداری کرج این مهم مورد نظارت قرار می‌گیرد که چه میزان از این ظرفیت در ادارات کرج استفاده می‌شود. براین اساس مسئولان ادارات شهرستان کرج موظف هستند تا از ایده‌های جوانان برای توسعه و آبادانی شهر بهره مند شوند.
    وی همچنین نقش جوانان را در برگزاری انتخابات‌هایی که طی سالهای اخیر در شهرستان کرج برگزار شد نیز ویژه خواند و خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی برای اولین بار انتخابات‌های ملی را با بهره مندی از ظرفیت و مشارکت نیروهای جوان در کرج برگزار کردیم که این مبین نقش و توانمندی‌های نسل جوان در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
    فرماندار کرج همچنین ضمن قدردانی از اهتمام اداره کل ورزش و جوانان برای همکاری در اجرای طرح کمیته سامان جوانان گفت: ظرفیت سالن‌های دستگاه‌ها برای تسهیلگری در امر ازدواج جوانان احصا شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه نیز صورت گرفته است.
    وی افزود: اطلاعات سالن‌های تحت اختیار برای اجرای طرح کمیته سامان شهرستان کرج نیز اطلاع رسانی شده است.