سرمقاله

توافق ایران و عربستان؛ بازخورد سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ‪/‬ شهاب زمانی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 6606  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 23 اسفند 1401
    تهران بارانی می شود
    ورود سامانه بارشی تازه از آخر هفته
    از چهارشنبه شب نیز با ورود یک سامانه بارشی دیگر برای روز پنج‌شنبه در سطح استان شاهد رگبار، رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک، مه و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.
    باتوجه به ویژگی سامانه‌ها در این فصل وزش بادهای شدید موقتی طی این چند روز دور از انتظار نخواهد بود.
    برای فردا کاهش نسبی دما، سپس افزایش و دوباره برای روز پنج‌شنبه کاهش دما مورد انتظار است.
    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه (۲۴ اسفند) و طی روز پنج شنبه (۲۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
    به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی ۲۲ اسفند در بعضی ساعات بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق ، وزش باد در بعضی نقاط وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک و پدیده مه دور از انتظار نیست.روز چهارشنبه و طی روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.روز جمعه نیز وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
    از اواخر وقت روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) و طی روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.روز جمعه (۲۶ اسفند) وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
    آسمان تهران کمی ابری و به‌تدریج افزایش ابرهمراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴ اسفند) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و اوایل شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.