سرمقاله

ایران و شورای همکاری خلیج فارس در پکن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 6741  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 24 اسفند 1401
    نمایش سری جدید محصولات سرگرمی خانگی در رویداد MEA 2023 ال‌جی
    ال‌جی از مدیران ، میهمانان و شرکای خود در افتتاحیه رویداد LG Showcase MEA 2023 استقبال کرد. این رویداد بزرگ برای ال‌جی پلتفرمی برای نمایش جدیدترین نوآوری‌ها و راه‌کارهای این شرکت است که فرصت تجربه هر یک از محصولات را از نزدیک برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
    طی این رویداد که در Habtoor دبی برگزار می‌شود بیش از 400 میهمان از جدیدترین نوآوری‌های حوزه فن‌آوری ال‌جی که روانه بازار خاورمیانه خواهند شد به صورت انحصاری بازدید می‌کنند. در این نمایشگاه یک بخش جهت نمایش جدیدترین محصولات و راه‌کارها با تأکید بر رویکرد برند در راستای نوآوری‌های مشتری محور برای دستیابی به یک زندگی بهتر اختصاص یافته است.
    یکی از محورهای کلیدی در این نمایشگاه، سری محصولات سرگرمی‌های خانگی ال‌جی بود که شامل تلویزیون‌ها، محصولات صوتی و گیمینگ بود. سری بسیار پریمیوم LG SIGNATURE نیز به سبد محصول 2023 افزوده شد.
    آقای IL HWAN LEE در خصوص این رویداد گفت: محصولات ما با هدف بهبود زندگی مشتریان طراحی شده‌اند و این موضوع در قلب رویداد Showcase MEA 2023 بازتاب شده است. هر یک از محصولات سرگرمی خانگی، نوآوری‌های کاربردی‌ای را با تمرکز بر زندگی مشتریان ارائه می‌کنند. این بخش از هدف ما ایجاد زندگی بهتر با ارتقاء تجربه سرگرمی و فضای داخلی خانه برای همه است.
    در این رویداد، ال‌جی جدیدترین فن‌آوری OLED خود را به منطقه می‌آورد. محصولی که پیشگامی 10 ساله OLED را به نمایش می‌گذارد. در رأس این سری محصولات تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (model M3) قرار دارد که اولین تلویزیون مجهز به فن‌آوری Zero Connect است که امکان ارسال لحظه‌ای وایرلس صوت و تصویر با کیفیت 4K 120Hz را فراهم می‌کند. این تلویزیون OLED انقلابی که یکی از برندگان جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2023 بود اوج نوآوری در تلویزیون است و کیفیت صدا و تصویر حیرت‌انگیزی را در کنار انعطاف‌پذیری فوق‌العاده در نصب ارائه می‌دهد.
    ال‌جی سری OLED evo خود را نیز به نمایش گذاشت. این سری به لطف پردازشگر هوش مصنوعی جدید نسل ششم α9 که از فناوری یادگیری عمیق با کمک هوش مصنوعی برای ارتقاء کیفیت به منظور دستیابی به وضوح بیشتر و tone mapping پیشرفته استفاده می‌کند خروجی‌های صوتی و تصویری بسیار با کیفیتی دارد. سری جدید تلویزیون‌های Lifestyle ال‌جی شامل LG OLED Object Collection Easel و LG OLED Object Collection Posé نیز نمایش داده شدند. این تلویزیون‌های پریمیوم علاوه بر برخورداری از فن‌آوری پیشرفته، خانه کاربران را آراسته‌تر کرده و طراحی بسیار شیکی دارد.