سرمقاله

باز هم بگردید پرتقال فروش را پیدا کنید / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول
  • برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7341  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 26 فروردین 1402
    امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر در سیلاب‌های چند روز گذشته
    معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلااحمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا، مرتضی مرادی‌پور در‌این‌باره گفت: از ۲۳ فروردین تا ساعت ۶ صبح ۲۵ فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۴۵۰ نفر به دلیل بارندگی‌های سیل‌آسا مجبور به ترک منازل خود و اسکان اضطراری در اردوگاه‌های هلال احمر شدند.
    او افزود: تاکنون ۱۱ شهر، ۳۱ روستا و ۳ منطقه عشایرنشین متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند و در چند روز گذشته به یک هزار و ۲۳۲ نفر امدادرسانی شده‌است.
    مرادی پور همچنین از انتقال ۳۰ نفر در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و لرستان به نقاط امن خبر داد و گفت: ۵۹۸ امدادگر هلال احمر در قالب ۱۳۹ تیم امدادی عملیات‌های متعددی را انجام داده‌اند که از جمله آن تخلیه آب از ۸۷ واحد مسکونی بوده‌است.
    معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: سه نفر از هموطنانمان در استان‌های ایلام، قزوین و آذربایجان غربی در اثر حوادث جوی کشته شدند و خوشبختانه این آمار تاکنون افزایش نداشته است.
    براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرادی پور درباره توزیع اقلام امدادی در بین حادثه دیدگان گفت: تاکنون ۸۲ دستگاه چادر اسکان، ۳۹۴ تخته پتو، ۱۰۶ تخته موکت، ۵۰ شعله چراغ والور و ۳۳ بسته غذایی توزیع شده‌است.