سرمقاله

ترمیم کابینه؛ ضرورتی اجتناب‌ناپذیر ‪/‬ حجت‌اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7772  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 04 اردیبهشت 1402
    فراگیری بیش از هزار سرباز وظیفه نیروهای مسلح از آموزش‌های مهارتی
    مدیرکل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان البرز از فراگیری بیش از هزار و 300 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان از آموزشهای مهارتی طی یکسال گذشته خبر داد. بهزاد غفاری از توانمندسازی مهارتی هزار و 325 نفر از سربازان وظیفه سپاه و نیروی انتظامی استان در طول یک سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان بر اساس تفاهم نامه قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با کمک ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت می گیرد و در این راستا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ارائه آموزش‌های مهارتی را در محیط‌ پادگان ها و محل استقرار یگانهای نظامی در برنامه خود قرار داده و بر اساس همه ظرفیت های در اختیار توانسته در سال گذشته برای هزار و 325 نفر سرباز وظیفه، آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی و کارگاههای آموزشی تأمین کند.
    غفاری خاطرنشان کرد: امروزه فن و مهارت برای اداره کشور مورد نیاز بوده و آموزش های مهارتی می تواند راه حلی مناسب برای جوانانی باشد که پس از طی خدمت دوره ضرورت در ایجاد اشتغال مولد و پایدار و حضور فعال آنان در جامعه موثر باشد.
    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه یکی از گروههای هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سربازان وظیفه نیروهای مسلح می باشند، اظهار داشت: می توان از امکانات و ظرفیت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای به عنوان بستر مهارت‌آموزی به جمعیت جوان سرباز که در آینده به بازار کار وارد می‌شوند، بهره‌مند شد.
    غفاری ابراز امیدواری کرد که با تعامل و هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود، شاهد تحول در ارائه آموزش های نوین مهارتی به اقشار مختلف جامعه در سال پیش رو باشیم.