سرمقاله

شفافیت‌طلبی مجلس کنونی در سه اپیزود ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 8510  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 16 اردیبهشت 1402
    مشخصات فنی نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد
    به تازگی جزئیاتی از نمایشگر کاور نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ فاش شده است که خبر از بهبود چشمگیر آن می‌دهند. در حالی که هنوز تا رونمایی رسمی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌ها و شایعات مختلف بخشی از مشخصات فنی این دو گوشی موردانتظار را فاش ساخته‌اند. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر کاور بزرگ آن خواهد بود که حالا امروز افشاگری برجسته به ذکر جزئیات فنی آن پرداخته است.
    افشاگر برجسته، Ice Universe، که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ دارد در گزارش جدید خود برخی از مشخصات فنی نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۵ را به اشتراک گذاشته است. براساس آنچه این افشاگر ادعا کرده است، گوشی تاشو جدید سامسونگ از نمایشگر ۳٫۴ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر ۷۲۰ در ۷۴۸ و تراکم پیکسلی 305ppi پشتیبانی می‌کند. با این مشخصات فنی، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود و می‌تواند با نمایشگر کاور دیگر تاشو‌های بازار به رقابت بپردازد.
    نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ به نسبت نمایشگر کاور نسل قبلی بهبود چشمگیری خواهد داشت. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۴ به نمایشگر کاور ۱٫۹ اینچی سوپر امولد مجهز شده است که از رزلوشن تصویر ۵۱۲ در ۲۶۰ و تراکم پیکسلی 302ppi همراه است. به علاوه، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ در مقایسه با نمایشگر خارجی گوشی‌هایی مانند اوپو فایند N2 فلیپ و ویوو X فلیپ نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
    شایان ذکر است که انتظار می‌رود با افزایش ابعاد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵، قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه‌ای نیز برای آن در نظرگرفته شود. برای مثال، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۴ تنها می‌تواند ویجت‌های مختلف را نمایش دهد. در این راستا، احتمال دارد نمایشگر کاور نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ قادر باشد نرم‌افزارها را به صورت کامل اجرا کند.
    درنهایت باید اشاره کرد که براساس رندرهای قبلی، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ ظاهری فولدرمانند خواهد داشت و بالای دوربین دوگانه قرار می‌گیرد. به علاوه، گزارش شده است که رویداد آنپکد پیش رو سامسونگ که به رونمایی از محصولاتی مانند گلکسی زد فلیپ ۵ / زد فولد ۵ و سری گلکسی تب اس ۹ اختصاص خواهد داشت در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد.