سرمقاله

منافع مردم؛ قربانی انحصار و مافیای خودرو / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9364  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 01 خرداد 1402
    پادشاه لیگ اروپا مشتری جدید طارمی
    تیم فوتبال سه‌ویا اسپانیا به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو پرتغال است.
    به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری تودو فیچاخس اسپانیا، سه‌ویا در تلاش برای تقویت تیم خود برای فصل آینده، مهدی طارمی مهاجم ایرانی را مورد توجه قرار داده است. اگرچه وضعیت اقتصادی باشگاه در حال حاضر مطلوب نیست، اما مونچی (مدیر ورزشی سه‌ویا) اطمینان دارد که می‌تواند این مهاجم ۳۰ ساله را برای پیوستن به این تیم متقاعد کرده و این انتقال را به واقعیت تبدیل کند.
    طارمی در پورتو عملکرد درخشانی داشته و مورد توجه چندین باشگاه اروپایی هم قرار گرفته است. حالا سه‌ویا به لیست مشتریان او اضافه شده و امیدوار است با به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی، خط حمله خود را برای فصل آینده تقویت کند.
    با این حال، برای عملی شدن این انتقال، سه‌ویا باید قهرمان لیگ اروپا شود. تورنمنت معتبر قاره‌ای که می‌تواند منابع مالی لازم برای امضای قراردادی به این بزرگی را در اختیار این باشگاه اسپانیایی قرار دهد.
    این مهاجم در این فصل با پورتو عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در ۴۹ بازی رسمی موفق به ثمر رساندن ۳۰ گل و ثبت ۱۳ پاس گل شده است. این ارقام نشان دهنده توانایی او در گلزنی و تاثیر او در بازی هجومی تیمش است. طارمی به یک مرجع در خط حمله تبدیل شده و خرید او می‌تواند به معنای تقویت قابل‌توجه خط حمله سه‌ویا باشد.
    با وجود مشکلات مالی، مونچی به توانایی خود در متقاعد کردن چنین بازیکنی اطمینان دارد و امیدوار است بتواند این مهاجم ایرانی را برای پیوستن به جمع شاگردان خوزه لوئیس مندی‌لیبار متقاعد کند.