سرمقاله

چالش چند لایه غرب با تهران ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1912  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 30 آذر 1401
    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز:
    سازمان فنی و حرفه ای به دنبال افزایش سطح مهارت در جامعه است
    سازمان فنی و حرفه ای کشور به دنبال افزایش سطح مهارت در جامعه استمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، آموزش های فنی و حرفه ای را یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راه ها برای دستیابی به تخصص مناسب عنوان و اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به دنبال افزایش سطح مهارت ها در جامعه است.
    پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در سال جاری با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و معاونین وی، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، نمایندگان کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان و اعضای هیأت نظارت در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
    بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه، آموزش های فنی و حرفه ای را یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راه ها برای دستیابی به تخصص مناسب عنوان و اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه آموزش های فنی، حرفه ای و مهارتی به اقشار مختلف به دنبال افزایش سطح مهارت ها در جامعه است. وی تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزش های فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهم ترین اهداف تشکیل جلسات هیأت نظارت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، تامین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه های مختلف مورد نیاز بازار كار است و انتظار داریم بخش خصوصی بر اساس تکنولوژی های نوین و نیاز مهارتی جامعه، به ایفای نقش محوری خود بپردازد.
    گفتنی است، در این جلسه به ۳۳ مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد. شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۴۵۰ موسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به ارائه آموزش های مهارتی می پردازند.