سرمقاله

تاثیر بیانیه‌های آقایان موسوی و خاتمی برآینده سیاسی اصلاح‌طلبان ! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نگاهی به خدمات و فعالیت‌های شبکه گستران یاقوت سرخ؛ برند خوش‌سابقه حوزه IT
  • نکته‌هایی که در سفر به دهلی هیچ‌کس به شما نمی‌گوید
  • چربی سوزی دو برابر با دستگاه های ورزشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4973  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 23 بهمن 1401
    ریلمی جی تی نئو ۵ با دو نسخه متفاوت از نظر سرعت شارژ رسما معرفی شد
    شرکت ریلمی سرانجام از GT Neo 5 خود رونمایی کرد، گوشی که حالا بالاترین سرعت شارژ را در میان رقبا دارد و در این حوزه بی‌رقیب است. شرکت ریلمی ساعاتی قبل از گوشی GT Neo 5 خود با شارژ سریع ۲۴۰ واتی رونمایی کرد، دستگاهی که حالا سریع‌ترین سرعت شارژ را در بازار موبایل در اختیار دارد و از این حیث بی‌همتا است. ریلمی جی تی نئو ۵ همچنین دارای یک نسخه با شارژ ۱۵۰ وات و باتری کمی بزرگتر است و هر دو نسخه این گوشی از طراحی منحصر به فرد با یک صفحه مستطیل شکل درخشان در پشت برخوردار هستند.
    گوشی جدید ریلمی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول قدرت می‌گیرد. نسخه ۲۴۰ واتی دارای ۱۶ گیگابایت رم و گزینه‌های ۲۵۶ گیگ تا ۱ ترابایت حافظه داخلی است؛ از طرف دیگر نسخه ۱۵۰ واتی جی تی نئو ۵ را می‌توان با رم ۸، ۱۲ و یا ۱۶ گیگابایتی خریداری کرد، اما دست شما برای انتخاب حافظه داخلی باز نیست و شرکت ریلمی برای این نسخه فقط یک گزینه ۲۵۶ گیگابایتی را در نظر گرفته است.
    صفحه نمایش این گوشی اندازه ۶٫۷۴ اینچی از نوع امولد دارد که نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز است، همچنین وضوح تصویر این پنل ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل است و دارای پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۵۰۰ هرتز است.
    ریلمی جی تی نئو ۵ با سرعت شارژ ۲۴۰ واتی با یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک آداپتور 20V/12A در جعبه عرضه می‌شود، در حالی که نوع ۱۵۰ وات آن دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و آداپتور 20V/8A در بسته‌بندی خرده فروشی است.
    آداپتور ۲۴۰ واتی گوشی جدید ریلمی می‌تواند آن را در ۸۰ ثانیه از صفر تا ۲۰ درصد برساند، در ۴ دقیقه تا ۵۰ درصد و در کمتر از ۱۰ دقیقه به میزان ۱۰۰ درصد شارژ کند که رقمی فوق‌العاده است. این شرکت می‌گوید که تنها ۳۰ ثانیه شارژ می‌تواند تا ۲ ساعت مکالمه را ارایه دهد.
    این گوشی همچنین با شارژرهای قدیمی VOOC و SuperVOOC هم کار خواهد کرد که همچنان قادر خواهند بود حداکثر قدرت خود را از طریق درگاه USB-C در اختیار گوشی قرار دهند.
    دوربین اصلی در پشت ریلمی جی تی نئو ۵ دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی IMX890 سونی، لنز 6P با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر نوری است؛ در کنار لنز اصلی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با ۱۱۲ درجه FoV و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم آن را همراهی می‌کند.
    دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ است که ریلمی آن را در داخل یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای صفحه نمایش قرار داده است.