سرمقاله

ضرورت استفاده از علم ارتباطات برای رفع شکاف‌ها ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22694  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 02 بهمن 1402
    مدیر مخابرات و تلمتری شركت انتقال گاز:
    زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناطق عملیاتی انتقال گاز تقویت می شود
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: مدیر مخابرات و تلمتری شركت انتقال گاز بر لزوم توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و ارتقای تجهیزات مخابراتی برای تحقق انتقال پایدار گاز طبیعی تاكید كرد.
    محمدرضا نیك روش فرد، در حاشیه جلسه تفاهم نامه همكاری شركت انتقال گاز و شركت مخابرات ایران و در نشست با مدیر و كارشناسان ICT منطقه ۸ عملیات با اشاره به نقش ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مخابرات بدنبال رضایتمندی بیشتر کارکنان بوده و این امر جز با بروز رسانی و ارتقای تجهیزات و بكارگیری و آموزش نیروی متخصص و متعهد میسر نخواهد شد.
    نیك روش فرد افزود: در عصر ارتباطات بهره گیری از فن آوری روز جهت نیل به اهداف هر سازمان، یكی از مهمترین عوامل ارتقای بهره وری محسوب می گردد.
    مدیر مخابرات و تلمتری شركت انتقال گاز ایران، تامین شبكه‌های مخابراتی و تلمتری را در مسیرهای تاسیسات و ایستگاه‌های تقویت و تقلیل فشار گاز و مراكز بهره براری خطوط لوله بسیار مهم دانست و اظهار داشت: ضرورت دارد نقاط آسیب پذیر احتمالی شبكه در مسیرها را شناسایی و در این ارتباط بستر مناسب، ابزار و تجهیزات لازم را فراهم نمود تا سطح رضایتمندی مشتریان ارتقا یابد.
    وی هدف از برگزاری این نشست را انجام تعاملات با متخصصین در خصوص ارزیابی تحولات سریع جهانی در حوزه مخابرات، اتخاذ سیاست‌های مناسب، ارائه راهكارهای موثر، ارتقاء دانش و بهره مندی از تجربیات همدیگر در موضوعات مختلف اعلام كرد.
    در ادامه فیروز خدائی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، ارتباطات و فناوری اطلاعات را كلید دستیابی به توسعه سازمانی دانست و گفت: ICT بعنوان فناوری توانمندساز در راستای دستیابی به اهداف كلان سازمان نقش محوری ایفا می كند.
    مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با تشریح شرایط و موقعیت جغرافیایی منطقه بر ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان تاكید كرد و افزود: با توجه به كیفیت ارتباط و تعامل با مشتریان، ایجاد زیرساخت های مخابراتی به ارتقای ارائه خدمات غیرحضوری و بالا بردن سطح تعاملات با ذینفان كمك شایانی می كند.
    در ادامه، مدیر و كارشناسان ICT منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ضمن ارائه گزارشی از حوزه عملیاتی به بررسی مشكلات موجود و بحث و تبادل نظر پرداختند.
    همچنین در جلسه مدیر مخابرات و تلمتری شركت انتقال گاز با شركت مخابرات استان آذربایجان شرقی كه در تبریز با حضور مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و نماینده شركت گاز استان آذربایجان شرقی و مدیر كل امور تجاری شركت مخابرات ایران و مدیر طراحی شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) برگزار شد، بر بررسی و رفع مشكلات ارتباطی و تقویت پوشش تلفن همراه در خطوط لوله و تاسیسات در قالب تفاهم نامه همكاری فی مابین شركت انتقال گاز و شركت مخابرات تاكید شد.