سرمقاله

ضرورت استفاده از علم ارتباطات برای رفع شکاف‌ها ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22698  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 02 بهمن 1402
    توسط مدیرعامل در نشست مطبوعاتی انجام شد؛
    تشریح عملكرد شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
    در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، نشست مطبوعاتی مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با خبرنگاران و مدیران رسانه های مكتوب و آنلاین استان خوزستان برگزار شد.
    علیرضا هیهاوند در ابتدای این نشست به معرفی موقعیت جغرافیایی این شركت پرداخت و اظهار داشت: وسعت 22000 كیلومتر مربعی، وجود 5 رودخانه پرآب و دائمی كشور، وجود دریاچه 7 سد بزرگ و تقاطع آنها با خطوط لوله جزو مخاطرات جدی و چالش های زیست محیطی این شركت بوده و هست اما با جدیت و پشتكار همكاران محترم بر پروسه تولید و انتقال همواره نظارت جدی وجود دارد.
    وی در ادامه در خصوص دست یابی كامل این شركت به برنامه های تعهد شده تولید و همچنین انجام كلیه امور تعمیراتی توضیحاتی را برای حضار بیان نمود.
    مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه از اجرای پروژه های مختلف در حوزه خدمات عام المنفعه توسط این شركت خبرداد و گفت: با توجه به جغرافیای منطقه كه عمدتاً كوهستانی و دارای مسیرهای دسترسی دشوار و سخت گذر است، اولویت خدمات عام المنفعه را در حوزه راه مبنا قرار داده و بر همین اساس در جهت احداث یا بهسازی جاده های مواصلاتی پروژه های مختلفی را تصویب و مناقصه شناسایی پیمانكار اجرایی آنرا برگزار نموده و پروژه ها در حال اجرا می باشند.
    علیرضا هیهاوند همچنین به وضعیت ورزش و توجه به فرهنگ وزشكاری گریزی زد و گفت: به جرأت می توانم بگویم بیش از 90 درصد اماكن ورزشی در شهر مسجدسلیمان متعلق به نفت است و در جهت بهره مندی همه شهروندان از امكانات و توانمندی های نفت، كلیه ی اماكن و سالن های ورزشی این شركت برای استفاده عموم آزاد است و ورزشكاران غیرشركتی در تیم های زیر پوشش این شركت به فعالیت ورزشی مشغول می باشند.
    مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح كرد: با توسعه این نگاه و ترویج فرهنگ حمایت از ورزش توانسته ایم نوجوانان و جوانان بسیاری را به سمت ورزش جذب و استعداد این افراد را در ورزش شكوفا ساخته و قهرمانان ارزشمندی را در عرصه های ملی و حتی بین المللی پرورش و تحویل جامعه نماییم. در ادامه این نشست، خبرنگاران و مدیران رسانه های مكتوب و برخط به اعلام سئوالات خود پرداختند كه مهندس هیهاوند با ارایه پاسخ های لازم به اقناع خبرنگاران پرداخت.