سرمقاله

شاید سال امید / ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی: سککوک، مناسب تامین مالی کسب و کارهای خرد است
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25749  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 27 اسفند 1402
    غیورمردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل، امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کنند
    امیر سرتیپ قادر رحیم زاده گفت: امروز غیور مردان ولایت مدار پدافند هوایی، با آمادگی و هوشیاری کامل، امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کنند. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور در نشست‌ هم‌اندیشی معاونان مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، با آرزوی قبولی طاعات و تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند همه فرماندهان، مسئولان و همرزمان پدافند هوایی سراسر کشور ، سال ۱۴۰۲ را سال پیشرفت در حوزه‌های مختلف پدافندی دانست و خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال و با تلاش قابل تحسین همه دست‌‎اندرکاران پدافندی در وزارت دفاع ، سازمان‌های تحقیقات و جهاد خودکفایی، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، توان و آمادگی رزم پدافند هوایی ارتقاء بسیار خوبی پیدا کرده و امروز غیور مردان پدافند هوایی، این سربازان ولایت‎مدار کشور اسلامی و فدائیان ملت، با آمادگی و هوشیاری کامل، امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کنند.
    وی اظهار کرد: با استمرار تلاش جهادی، به مصداق آیه شریفه: و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه، شاهد پیشرفت در همه عرصه‌ها، بویژه در نیروهای مسلح کشورمان باشیم.
    فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور، همچنین با اشاره به عملیات افتخارآمیز طوفان‌الاقصی، بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت برای نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی تأکید کرد.
    در این نشست هم‌‎اندیشی، مسئولان قرارگاه پدافند هوایی، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال جاری، نقطه نظرات خود در راستای راهکارهای ارتقاء پر شتاب توان رزم پدافند هوایی را بیان کردند.