سرمقاله

آقایان صاحب قدرت! برسر قدرت ماندن به چه قیمتی؟ / مرتضی عزتی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • استقرار نمونه کاربردی خودروی متصل در الکامپ ۱۴۰۳
  • می‌خواهم زنده بمانم/هیجان و تفاوت با تلویزیون اینترنتی آرپا
  • تفاهم صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت با محوریت هوشمندسازی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30612  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 11 تیر 1403
    استاندار بوشهر خبر داد
    افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
    استاندار بوشهر از افتتاح یک‌هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر بوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن در دشتی با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرها و روستاها آماده است اظهار داشت: استان بوشهر در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در شهرها و روستاها قرار دارد.
    وی با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: باید زمینه افزایش حداکثری مردم در انتخابات 8 تیر ماه با تبلیغات وسیع و ترغیب مردم فراهم شود تا اهداف دشمنان ناکام بماند.
    استاندار بوشهر با قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان در حضور در میدان‌های دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم انقلابی استان بوشهر همواره پشتیبان انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند و این بار هم با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری ثبت می‌کنند.
    محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت: به برکت خون شهدای گرانقدر خدمت و نیت پاک رئیس جمهور شهید افتتاح پروژه‌ها در استان بوشهر همچنان ادامه دارد و ان‌شاءالله در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدایی انتخاب شود تا به تداوم راه و مسیر شهید رئیسی منجر شود.
    وی از افتتاح یک‌هزار و 735 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده و امروز همزمان تحویل متقاضیان شد.
    استاندار بوشهر با بیان اینکه مجموعه 60 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتی با سرمایه‌گذاری 67.8 میلیارد تومان ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت از واگذاری و تحویل 3 هزار و 200 قطعه زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در شهرها و روستاهای استان خبر داد. محمدی‌زاده با بیان اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به حل مشکل مسکن مردم داشت و بر تسریع در تکمیل طرح‌های نهضت ملی مسکن تأکیدات فراوانی داشت گفت: در مجموع افزون بر 44 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می‌شود که بخش زیادی از این واحدها، ساخته شده و یا در حال اجرا است.️وی از افتتاح مجموعه مسکن 140 واحدی در دشتی تا هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز به‌زودی شاهد افتتاح واحدهای مسکونی خواهیم بود.