سرمقاله

دعوای سیاسی برسر گرانی ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 5702  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 07 اسفند 1401
    جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات
    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات جلسه این کمیسیون با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات را تشریح کرد. به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص جلسه ظهر امروز این کمیسیون، گفت: معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات اخیر و اشراف این معاونت در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد. 
    وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده، سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان، بی اثر شده است و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند. 
    عمویی تصریح کرد: براساس گفته‌های مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی به منظور ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آنهاست.
    وی افزود: در این جلسه نمایندگان ضمن طرح سوالاتی درباره گزارش ارائه شده و تقدیر از موارد خنثی شده از اقدامات دشمن، بر هوشیاری کامل نیروهای امنیتی در جنگ اطلاعاتی تاکید کردند. حاضران در جلسه، حافظان اصلی امنیت کشور را مردم دانستند و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم پایه» تاکید کردند. 
    نماینده مردم تهران در پایان گفت: اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات به نحو مقتضی برای افکار عمومی شدند.