سرمقاله

فضلیت همدلی با مردم ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12305  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 21 تیر 1402
    معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد
    عملیات اجرایی نقطه اتصال ۳ محور ترانزیتی در استان فارس آغاز شد
    آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان - کوار معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان – کوار به طول ۲۴ کیلومتر ، ارتباط سه محور ترانزیتی در استان فارس برقرار می شود. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فارس، امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول محور کوهنجان – کوار گفت: لذا امیدواریم با قرار گرفتن این پروژه مهم در میان مصوبات سفر و تأمین اعتبار آن، بتوانیم آنرا به سرعت پیش ببریم. وی ادامه داد: همچنین، تأمین منابع مالی این پروژه به جز از محل منابع مالی دولت، از طریق معادن، نفت و وزارت نیرو نیز امکان پذیر خواهد بود.
    غفاری اظهار کرد: این محور از نظر ترافیکی هم برای منطقه و هم کل کشور دارای اهمیت است و در کنار این قطعا بحث رونق یافتن منطقه نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.
    معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: همزمان با اجرای اجرای این پروژه، بحث بهسازی ادامه مسیر به سمت جاده فسا را نیز دنبال خواهیم کرد. محور کوهنجان – کوار تکمیل کننده بخشی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.
    مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: محور کوهنجان – کوار که در راستای توسعه شبکه راههای استان احداث می شود، تکمیل کننده قستی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.
    محمود رضا طالبان افزود: همچنین این محور ارتباط سه محور شریانی شامل محور شیراز – فسا – داراب – بندرعباس، محور شیراز- جهرم – لار – بندرعباس و محور کوار – فیروزآباد – جم – عسلویه را برقرار خواهد ساخت.