سرمقاله

فضلیت همدلی با مردم ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12334  |  صفحه ۱۱ | ایران و جهان  |  تاریخ: 21 تیر 1402
    نتانیاهو رفتی است
    رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با اشاره به تصویب قرائت اول لایحه تغییرات قضائی در کنست، گفت که تصویب نهایی این لایحه پایان کابینه «بنیامین نتانیاهو» را رقم خواهد زد.
    به گزارش ایرنا از پایگاه خبری «ایزرائیل نیوز»، «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز دیروز با انتقاد از تصویب قرائت اول لایحه تغییرات قضائی در جلسه دوشنبه شب کنست گفت: درسی که تصویب این لایحه به ما می دهد این است که تندروها به عاقبت اقداماتشان و صدماتی که این اقدامات به زندگی اسرائیلی ها می زند فکر نمی کنند.
    وی که سه شنبه در کمیته قضائی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی صبحت می کرد، افزود: تصویب لایحه تغییرات قضائی، پایان کابینه بنیامین نتانیاهو را رقم خواهد زد؛ کابینه ای که تا این حد نسبت به علایق اسرائیلی ها بی تفاوت است، پایدار نخواهد ماند.
    گفتنی است، معترضان به لایحه تغییرات قضائی مطرح شده توسط کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی، روز گذشته در خیابان‌ها چادر زده و با بستن تقاطع‌ها، مانع عبورو مرور خودروها شدند.
    معترضان به لایحه تغییرات قضائی که امروز را «روز اختلال» نامیده اند، قرار است در صدها نقطه از سرزمین های اشغالی تظاهرات و نظم عمومی را به هم بزنند و مانع عبورو مرور خودروها شوند.
    تظاهرات مقابل محل اقامت رئیس رژیم صهیونیستی و سفارت آمریکا در تل آویو نیز قرار بوده ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر انجام شود.
    تظاهرات «روز اختلال» رسما ساعت ۸ عصر در سراسر سرزمین های اشغالی از جمله خیابان «کاپلان» از خیابان های اصلی تل آویو برگزار خواهد شد اما از صبح امروز معترضان در این خیابانها تجمع کرده اند که پلیس با آنها درگیر شده و شماری را بازداشت کرده است.
    گفتنی است، روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.